FAQ

Har du spørsmål? Vi har svarene!

  • Hvordan fungerer innsjekking?

    Du mottar en e-post/SMS med innsjekkingsdetaljer på ankomstdagen, senest kl. 15.00.

  • Kan jeg sjekke inn før kl. 15.00?

    Vennligst kontakt oss en dag før ankomst, slik at vi kan sjekke om det er mulig for tidlig innsjekking.

  • Kan jeg sjekke ut etter kl. 11.00?

    Vennligst kontakt oss en dag før sjekk ut dato slik at vi kan sjekke om det er mulig med sen utsjekking. Et tilleggsgebyr påløper: Utsjekking kl. 14.00 koster 650 kr. Utsjekking kl. 17.00 koster 1250 kr.

  • Hvordan endre reservasjonen?

    Vennligst kontakt oss på info@staynorth.no for eventuelle endringer i reservasjonen. For kanselleringer, se vilkår og betingelser.

  • Tilbyr dere babystol og seng?

    Ja, det gjør vi. Kontakt oss før ankomst så ordner vi dette.

  • Hva med parkering?

    Parkering er tilgjengelig ved Paradis for både kort- og langtidsreservasjoner, samt ved Hinna for langtidsreservasjoner. Vennligst kontakt oss for reservasjon. Du kan også benytte offentlig parkering i området, som administreres av EasyPark. I Oslo er det begrensede muligheter for gateparkering, og de fleste plassene er avgiftsbelagte. For mer informasjon, last ned EasyPark-appen.

  • Er det heis i bygningen?

    Alle våre bygg har heis.

  • Er kjæledyr tillatt i leilighetene?

    Kjæledyrene dine er velkomne til å bo hos oss i spesielt tildelte leiligheter og mot en ekstra kostnad. Ta kontakt på forhånd for å avklare tilgjengelighet.

  • Er det tillatt å røyke i leilighetene?

    Nei, røyking er forbudt. Det påløper en bot på 3500 kroner ved eventuell overtredelse.

  • Har dere noen aldersgrense?

    Våre gjester må være minst 21 år. Barn under foreldrenes tilsyn er tillatt.

  • Når skal det være stille i leilighetene?

    Det skal være stille i leiligheten fra kl. 22.00 til 07.00.

  • Tilbyr dere frokostlevering?

    Vi tar sikte på å finne løsning med frokostlevering for våre gjester.

  • Har dere mistet/funnet?

    Hvis du har glemt noe, vennligst kontakt oss. Vi vil lete og gi beskjed så raskt som mulig. Dersom gjenstanden er funnet, tar vi kontakt. Vi beholder gjenglemte ting i 3 måneder.

  • Har dere et bagasjerom?

    Vi har ikke et eget bagasjerom, men vi kan oppbevare bagasjen til ditt neste opphold hos oss gratis.

  • Tilbyr dere henting på flyplassen?

    Vi tilbyr henting på flyplassen mot ekstra kostnad, vennligst kontakt oss på forhånd for å sjekke mulighet.

  • Har dere handikaptilpassede leiligheter?

    De fleste leilighetene er lett tilgjengelige fra heisen, men vi har ikke handicap fasiliteter inne i leilighetene.

  • Har dere noen ekstra tjenester tilgjengelig?

    Vi tilbyr dagligvarehandel ved behov. Kontakt oss direkte for å avtale dette.

  • Hvor melder jeg problemer i leiligheten?

    Vennligst kontakt oss via e-post eller telefon for å rapportere eventuelle tekniske problemer. Vi besvarer forespørslene mellom 08.00–16.00 (mandag – fredag). For akutte problemer kontakt oss på +47 22 22 22 20